جنایتی دیگر علیه ادیان و غیرنظامیان در کلیسا | حماس واکنش نشان داد

جنبش مقاومت حماس در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کلیسای ارتدکس غزه اعلام کرد که این اقدام جنایتی دیگر علیه ادیان و غیرنظامیان بی‌دفاع است.
جنایتی دیگر علیه ادیان و غیرنظامیان در کلیسا | حماس واکنش نشان داد
کد خبر : ۴۷۸۲۳

جنبش مقاومت حماس به حمله رژیم صهیونیستی به کلیسای ارتدکس غزه واکنش نشان داد و اعلام کرد که این اقدام جنایتی دیگر علیه ادیان و غیرنظامیان بی‌دفاع است.
به گزارش خبرگزاری "شهاب" فلسطین، این جنبش در بیانیه خود تأکید کرده است که ابزار جنایت رژیم صهیونیستی در افزایش دامنه تروریسم و جنایت آن‌ها در حمله کینه‌توزانه به کلیسای باستانی ارتدکس "بوویلیوس" شهر غزه ادامه دارد.

حماس تأکید کرد که حمله عامدانه به کلیسا و پیش از آن حمله به بیمارستان دولتی "المعمدانی" و به راه انداختن کشتار دسته‌جمعی مستلزم آن است که جامعه جهانی یک محکومیت قوی و اقدامی درخور را انجام دهد.
حماس همچنین از شورای جهانی کلیسا‌ها (WCC) نیز خواست که با فشار بر این رژیم جنایتکار حملات فاشیستی آن علیه عبادتگاه‌ها و غیرنظامیان بی‌دفاع را متوقف کند.

صهیونیست‌ها در جنایتی دیگر، پس از حمله به بیمارستان المعمدانی شهر غزه، این بار یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر هدف حمله قرار داد و در جریان آن شماری شهید و زخمی شدند.
براساس گزارش منابع محلی، تاکنون ۲ نفر از پناهندگان از شدت بمباران به این ساختمان شهید شده و تعدادی نیز زخمی شدند.

پیش از این نیز سه‌شنبه شب رژیم صهیونیستی بیمارستان "المعمدانی" شهر غزه را بمباران کرد که در جریان آن حدود ۸۰۰ تن شهید شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر